Εντοπισμός των κύριων διασυνοριακών εμποδίων στην ψηφιακή ενιαία αγορά

Εντοπισμός των κύριων διασυνοριακών εμποδίων στην ψηφιακή ενιαία αγορά

Τα δεδομένα τα οποία πάρθηκαν για να οπτικοποιηθούν και να αναλυθούν σχετίζονται με μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε όλη την Ευρώπη το 2015 με απώτερο στόχο: 1)την εξέταση της τρέχουσας κατάστασης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη των 28, 2)την παροχή καλύτερης πρόσβασης σε υλικά, ψηφιακά αγαθά και υπηρεσίες 3) για να δημιουργήσει το κατάλληλο περιβάλλον ανάπτυξης της ψηφιακής οικονομίας. Η μελέτη αυτή λοιπόν διεξήχθη στους online καταναλωτές για την αγορά 12 τύπων υλικών αγαθών και υπηρεσιών εκτός σύνδεσης (πχ ρόύχα, ταξιδιωτικές υπηρεσίες), 4 τύπους online υπηρεσιών (πχ υπηρεσίες επικοινωνίας) και την πρόσβαση σε 8 τύπους ψηφιακόύ περιεχομένου (πχ e-books)

Launch website